Friday, March 15, 2013

S/S Beauty Products

Husband is gone and the lady of the house is doing some shopping!!
I've been visiting some department stores and I got some goodies :) I wanted to show you guys what a got for this Spring/Summer season! 
Once I heard good reviews on this Bronze Goddess I knew I need it to try it and I felt in love with it! And the best part is that I get a free goodie bag of makeup :)  Estée Lauder has a promotion that if you spend over $35 dollars on their line the customer gets samples of some of their products, that was more reasons to buy this bronzer.
Another beauty line that I like is Clinique.  I've been using their cosmetics for several years. So a few days ago they had a similar promotion like Estée Lauder has now.  I needed the invisible powder and a crayon eye shadow so i got them and I got a girly goodie bag.  I love the print of the bags and of course I'm using it now! They come very handy ;) 
Weekend is not over and I can believe I've shopping during the evenings. I was supposed to do window-shopping during the week, but I just can't Free Goodie Bags!!
Como el esposo no esta la Señorita de la casa visita las tiendas!!
Asi es, estado visitando varios departamentos de tiendas y encontre cositas buenas :) Quiero enseñarles lo que compre para las estaciones de Primavera/Verano! 
Cuando escuche buena critica sobre el bronceador Goddess, sabia que necesitaba tratarlo y me encanto! Lo mejor fue que me dieron gratis una bolsa de productos para tratar :) Estée Lauder tiene la promoción que si gastas mas de $35 dollares en sus productos te regalan una bolsa con muestras de maquillaje, y eso fue lo que me impulso a comprar este bronceador.
Otra linea de belleza que me gusta es Clinique.  Tengo años usando sus cosméticos y cremas.  Ase un par de dias a tras tenian una promoción similar a la que tiene Estée Lauder.  Necesitaba comprar el polvo Invisible, y un crayon en sombra y recibo otra bolsita con productos.  Me encanto el estampado de la bolsa y por supuesto que ya la estoy usando!  Esas bolsitas te sacan de apuros;) 
El fin de semana no llega y no me la creo que anduve comprando cosas durante la semana. Tenia que ver hecho 'window-shopping', ver pero no comprar, pero es irresistible decir que no a las bolsitas gratis!! 



Besos- Xoxo

No comments: