Sunday, March 31, 2013

Pastel Colors For Good Friday!!!

My Good Friday outfit was very fresh and chic! I wore my leopard peach pants, t-shirt, lilac blazer, pumps, and ready I was to enjoyed my spring break.  I had so much fun with my husband. I enjoyed this four days off and each other company.  Hope you guys had a good Easter, I found lots easter eggs :)
Mi vestuario del Viernes Santo fue algo fresco y chic!  Use mis pantalones leopardo color durazno, playera, blazer lila, zapatillas, y lista estaba para disfrutar mi semana santa.  Mi esposo y yo nos divertimos muchísimo de nuestros cuatro dias de vacaciones y de las aventuras que hicimos. Espero ustedes ayan tenido un lindo dia de Pascua, yo encontre muchos huevitos :)
Blazer: Talbots   Necklace:BetsyJohnson   Shirt:Forever21   Watch:Fossil   Pants:H&M  
Handbag:Coach   Shoes:Aldo   Sunglasses:Volge  


Thanks For Stopping By-
Xoxo Besos

3 comments:

Anonymous said...

I like the combinations and mixed prints you used on your outit, I really like your style!
Is good to see a woman take care of her-self, good job doll

Maria Rosas said...

aww que linda te ves :) me gusta mucho como te viste y esta combinación es perfecta para la primavera, me alegra que ayas tenido un buen descanso, feliz día!

Bri said...

Good inspiration, like how u dress!