Tuesday, April 9, 2013

My Baby Apollo

OMG I so much loved my surprise :) So last Sunday my husband took me to Michigan to meet our baby boy, Apollo!! He's a cute tiny maltese and I fell in love with him! He was born last March so he'll be home around May. After spending time with my baby boy we went straight to Pet Smart. I wanted to buy his bed, toys, tag name, food dishes, leash and have everything ready for his arrival. My husband just laugh at me, our puppy doesn't come home till several more weeks, and here I was at the pet store. I only had a chance to buy him a toy, I just can't wait to have him with me!
Me encanto mi sorpresa :) Este domingo pasado mi esposo me llevo a Michigan para conoces a nuestro bebe, Apolo!! Es un maltis pequeñito, hermoso que me enamoro de el!  Nacio en Marzo asi que estara en casa al rededor de Mayo.  Despues de pasar tiempo con mi chiquito nos fuimos derechito a la tienda de animales.  Queria comprarle su cama, juguetes, su nombre en placa, los platos de comida, el collar bueno queria tener todo listo para su llegada.  Mi esposo se empezo a reir de mi, nuestro cachorro llega a casa en varias semanas, y yo aqui queriendo comprar todo ya.  Solo compre un juguete, para calmar mis ancias, ya me anda por tenerlo en casa!

My new born/Dias de nacido
Todays Picture :)

Thanks For Stopping By-
Besos Xox

No comments: