Sunday, April 14, 2013

Floral Skull

I so much love bright colors, and once we get closer to warmer day you will see more of it!  On my husbands last trip he got me this beautiful shirt, a skull full of flowers.  It's so chic, I really like it and I wanted to show it to you guys.  And regarding the pants, I so much love this neon pants,  they are so soft and skinny, love playing with them!  Well, like you can see I like to mix prints and this time I mixed stripes and floral. I hope you also like my outfit combination, now off I go to a birthday celebration!
Me encantan los colores fuertes, y mientras mas nos vamos a cercando a los días calientitos los veras mas en mi vestuario! En el ultimo viaje de mi esposo me compro esta linda camisa, una calavera llena de flores.  Esta muy chic,  a mi me gusta mucho y quería enseñarsela a ustedes. Y sobre los pantalones,  me fascinan estos pantalones neón, están suavecitos y lo mejor que son skinny!  Como podrás ver me gusta mezclar los estampados y esta ves mezcle rayado con floreado(asi de atrevida soy).  Espero que también te agrade mi vestuario, ahora me tengo que ir a una celebración de cumpleaños!

Blazer:Forever21  Shirt:Guess   Pants:Gap  Shoes:Jessica Simpson  Handbag:Coach  Watch:Michael Kors   Sunglasses:RayBan



Thanks for reading-
Besos Xox

3 comments:

Kenny said...

Love The Combination!

Yuliana Colima said...

Que padre, yo no pense que el floreado con rayas se mirara bien pero al verlo en ti me encanto. Y el color de esos pantalones estan con madre- te miras muy bien en ellos!

Anonymous said...

Me Encanto Muñeca