Friday, May 3, 2013

Pop Of Purple!

That afternoon I was craving for some pizza so we ended up on a new restaurant and ate 3 full slices :z OMG and I'm supposed to be away from carbs.  Changing subjects, this week Saul and I started to attend the gym in the mornings and let me tell you that the first 3 days I was pump up, ready to go, lots of energy but for the last 2 days, I had been feeling tired and sleepy but once I showered I feel much awake.  I hope that next week I get back on track and continue with my full morning energy and workout like crazy jaj... You should see me, Saul thinks that I'm a little out of normal because I moved my arms, I sing, make some dance moves, and all of this while I'm on the treadmill or on the elliptical machine jaja. Well, I hope I can continue with my morning workout and do some yoga or Pilates on the evenings, that way I can loose some fat!!  Now about the outfit, I've been wanting to wear this purple pants but for whatever reason I ended up wearing something else.  Next time I'll wear this pants with a yellow shirt, it would makes a good combination! OK  I must go to a conference now, take care and enjoy the weekend :)
Esa tarde tenia ganas de comer pizza asi que terminamos en un restaurante nuevo y que me como 3 pedazos de piza :z OMG ni me la creo y según yo tengo que parar de comer pan.  Te cuento que esta semana Saul y yo empezamos asistir al gimnasio por las mañanas y del lunes a miercoles me despertaba con una energia tremenda, lista para quemar esa grasita de mas, pero los ultimos dos dias me e sentido cansada, con sueño pero una ves que salgo de bañarme me siento mucho mejor, mas despierta. Espero que la proxima semana mis altas energias regresen para hacer ejercicio como una lokita jaj... Debes de verme en el gym, Saul piensa que me pongo con una actitud fuera de lo normal porque muevo mis brazos, canto, hago movimientos de baile, todo eso mientras estoy en la maquina de correr o en elliptical (no se como se dice) por cierto esa maquina me encanta.  Bueno, espero pueda continuar hiendo al gym por las mañanas y en las tardes hacer yoga o pilates para perder peso!!  Ahora sobre el vestuario, desde cuando me quería poner estos pantalones morados pero por cual quier razón terminaba usando algo diferente.  La próxima ves me los pondré con una blusa amarilla y aran una linda combinación!  Nos vemos, tengo que ir a unas conferencias, te cuidas y disfruta tu fin de semana :)
 Blazer:    Shirt: J.Crew  Watch: Michael Kors   Pants: J.Crew  Shoes: Jessica Simpson
Sunglasses: RayBan

Thanks For Stopping BY-
Besos - Xox

No comments: