Wednesday, May 22, 2013

Hippie City Style

Love playing with colors when it comes to outfits.   Like you can see the fuchsia bag and shoes are popping out more, while the mint pants were more of a neutral color.  I decided to use my headband that has little gems on it and give it more of a hippie city style ;)  I needed to wear my heals for this outfit, since I'm not much of a hippie girl so I added my own touch with some gold and a pop of color to this outfit.
Side Note: For the last 2 weeks I had been asked if the clothing I show on my blog were mine or if I was just modeling it?!.  People everything that I show in here is MINE!  Plus I'm not a model, Im just a girly girl!  I wish I was paid to display some brands and show their clothing line...   So everything you see on me, belongs to me:)  Once again thanks for your messages!!
Me encanta jugar con los colores cuando se trata de vestuarios.  Como veras el color fiusha de la bolsa y los zapatos resaltan mas, mientras el pantalon menta es usado como un color neutral.  Decidi usar mi diadema con pequeñas piedritas, eso ase que le de mas un estilo hippie de ciudad :)   Como no puedo vivir sin zapatillas asi que las use, y como ya sabran que no soy una niña hippie lo cual agregué un toque de oro y un resalte de color al vestuario.
Nota:  Las ultimas 2 semanas me han preguntado si la ropa que muestro un mi blog son mias o si solo la modelo?!.  Te digo que todo lo que muestro es MIO!  Ademas no soy modelo, solo soy una niña muy femenina!  Que mas diera para que me pagaran por mostrar los estilos de las marcas, toda via no llego ahí lol.  Se que a otras bloggers si les pagan pero aclarando todo lo que muestro me pertenece!!! Una ves mas gracias por sus mensajitos :)   

Shirt:Vintage    Belt:Vintage    Pants:Abercrombie&Fitch    Shoes:S.D. 
Handbag:Coach    Sunglasses:RayBan     Headband:Forever21


Thanks For Reading-
Besos Xoxo

No comments: